Skip to content

Kassasystem för Pizzerior och Snabbmatsrestauranger

Med ett kassasystem från Hiopos kan du fokusera på din verksamhet. Hiopos är anpassningsbart för varje typ och storlek på din Pizzeria eller snabbmatskedja. De olika Hiopos-produkterna och tillbehören täcker alla dina behov i din restaurang. Du erbjuds en ”integrerad lösning” som ökar din effektivitet, optimerar dina resurser och ökar dina vinster.

Kassasystem för Pizzerior och Snabbmatsrestauranger

Med ett kassasystem från Hiopos kan du fokusera på din verksamhet. Hiopos är anpassningsbart för varje typ och storlek på din Pizzeria eller snabbmatskedja. De olika Hiopos-produkterna och tillbehören täcker alla dina behov i din restaurang. Du erbjuds en ”integrerad lösning” som ökar din effektivitet, optimerar dina resurser och ökar dina vinster.

Designa din Pizzeria

Hiopos bordskarta gör det möjligt för dig att på ett enkelt och genomtänkt sätt visa aktiva och parkerade försäljningar på dina bord. Du kan hantera dina försäljningar per bord, per säljare eller per kund. 

Skriv ut en Förnota, Byt bord eller Dela nota på ett enkelt sätt i denna vy med endast några få klick. 

Anpassa dina Pizzor efter kundens krav

I Hiopos Kassasystem anpassar du förberedelser och olika tillval till Pizzorna beroende på hur du vill att kunderna ska kunna plussa på sina tillägg.

Pizzan i delar eller portioner

I Hioposinställningarna kan du ställa in så att du delar upp pizzan i portioner, halv pizza, en fjärdedels pizza och också välja vilka tillval du vill ha på de olika delarna. Du kan tala om vilka ingredienser som du vill ha på varje del av pizzan. Du kan också lägga till speciella kommentarer.

Lägg till olika sorters tillval till dina artiklar

Hjälp servitrisen/säljaren att snabbt välja dina tillval för varje produkt.

Skapa och anpassa dina Pizzamenyer

Det är enkelt för dig om du vill ha vissa artiklar vissa dagar. Med Hiopos menyer så kan du välja vilka artiklar som du vill visa vissa veckodagar. Du kan lägga till artiklar direkt från databasen utan att behöva skapa dem från grunden. Du kan också öka priset på menyn om artikeln har tillägg.

Öka din produktivitet och effektivitet med en obemannad kassa

1. Minska köer och väntetid
2. Skapa snabbare table turnover och använd färre personal när du har som mest att göra
3. Din obemannade kassa är alltid tillgänglig
4. Din snabbkassa ger kunden förslag på fler artiklar som lätt går att välja
5. Du kan använda ”blip”-funktionen på ditt kort.

Onlinebokningar

Från din egen hemsida eller ditt Sociala nätverk så kan dina kunder göra beställningar dygnet runt, 7 dagar i veckan. De gör det i realtid och från sin mobil, tablet eller dator. Du behöver självklart inte ha öppet jämnt utan bestämmer själv vilka tider och dagar det ska gå att beställa.

Använd HIOSCREEN för köksordrarna

Köksskärmen kan ersätta din köksskrivare och du blir ännu mer effektiv. Inga bongar försvinner. Du tar emot ordern direkt på skärmen och kan börja förbereda ordern direkt. Skärmen visar tydligt vilken status dina rätter har och du ändrar statusen själv genom att flytta rätten på skärmen.

Väntelista

Tappa inte kunder när din restaurang är fullbokad, skapa i stället din Väntelista i programmet, spara kundernas data på en surfplatta för att sedan meddela dem när det finns ett bord ledigt.

2:a-skärm / Kunddisplay

Din HioposKassa använder 2a-skärmen som kunddisplay men också för att visa upp erbjudanden och artikelreklam.

Du kan visa rullande bilder eller videos

Analytics

I analytics ser du dina säljsiffror I realtid. Du kan enkelt hitta den statistiken du vill ha och från vilken enhet som helst, både android och iOS. 

I tabeller, grafer och kuber kan du sammanställa och analysera din restaurang för att ta rätt beslut.

Samla ihop all data från dina kassor

HiOffice är en webbapplikation där du på distans kan lägga upp artiklar, ändra priser, göra inköp, ta fram statistik och se dina kassavslut.

Dela på notan.

Hantera menyer.

Hantera recept, storlekar och 

icon-tarifas-sala

Tilldela prisbild beroende på plats/rum.

Hantera bord med Hiorder.

Anslutningar mellan skrivare och köksskärmarna.

Hantera allergener.

Få ut statistik från allt på
valfri enhet.

Centraliserad hantering av
alla POS enheter.

Säker förvaring i molnet.

Dela på notan.

Hantera menyer.

Hantera recept och storlekar.

Tilldela prisbild beroende på plats/rum.

Hantera bord med Hiorder.

Anslutningar mellan skrivare och köksskärmarna.

Hantera allergener.

Få ut statistik från allt på valfri enhet.

Centraliserad hantering av alla POS enheter.

Säker förvaring i molnet.

Support

SUPPORTSIDAN

Välj ditt kassasystem och skriv in det du letar efter.

Hittar du inte det du söker?

Kontakta oss om du inte hittar svaret på dina frågor, behöver rådgivning eller vill boka demo. Vi hjälper dig gärna!

Hittar du inte det du söker?

Kontakta oss om du inte hittar svaret på dina frågor, behöver rådgivning eller vill boka demo. Vi hjälper dig gärna!

E-post

support@icgnordic.se
info@icgnordic.se

Telefon

Växel: 08-4090 4090
Stockholm: 0733-509029
Borås: 0733-509063

Hem
Support
Kontakt