Skip to content

Program för café och bageri

HIOPOS är ett kassasystem som passar caféer och bagerier. Med Hiopos är det möjligt att öka effektiviteten, optimera verksamheten och öka omsättningen i ditt café. Systemet erbjuder funktioner som hjälper dig att hantera allt från beställningar till lagerhållning. 

HIOPOS är en flexibel lösning med tillval, som täcker många behov på ditt café. Hiopos fungerar lika bra för startups som för redan etablerade verksamheter. Du erbjuds en ”integrerad lösning” som ser till att du kan fokusera på din verksamhet medan kassasystemet fungerar sömlöst.

Program för café och bageri

Ta hand om ditt Café/Bageri med hjälp av Hiopos som är anpassningsbart för varje typ och storlek på ditt Café. De olika Hiopos-produkterna och tillbehören täcker alla dina behov i ditt café. Du erbjuds en ”integrerad lösning” som ökar din effektivitet, optimerar dina resurser och ökar dina vinster. 

Skapa och anpassa dina menyer

Fördelarna är många, inte minst det intuitiva gränssnittet, tillvalen och funktionerna. HIOPOS är baserat på Android och har integrerade molntjänster. Det ska vara enkelt att skapa eller anpassa menyer med Hiopos. Du kan till exempel lägga till nya artiklar från databasen eller specificera när de ska synas i menyn. Skräddarsy din meny genom att till exempel specificera ditt utbud, tid på dagen eller säsong. 

Hantera dina rum och uteservering

Med HIOPOS kan du också ha en skärm vid varje bord. Övervaka, hantera och ha koll på enskilda kunder. Du får en tydlig överblick kring vilka bord som är lediga, och vad den aktuella notan ligger på. Systemet låter dig justera prislistor i realtid, vilket gör det enklare att justera prissättningen efter efterfrågan. Med Hiopos, har du möjlighet att informera dina kunder om eventuella allergener och mer.

 

Medföljande bildbank

Du får tillgång till 2000 artiklar med bilder och namn med HIOPOS kassasystem. Detta sparar tid och kan minska inköpskostnaderna för nya eller växande verksamheter.

 

Artiklarnas egenskaper

Hiopos ger dig full kontroll över dina artiklar på caféet, man kan specificera måttenheter, antal och andra viktiga egenskaper. Detta förbättrar kundupplevelsen och gör lagerhanteringen mer effektiv.

Sälj produkter med olika storlekar

Skapa olika måttenheter och kvantiteter för dina artiklar. Du kontrollerar hur mycket som går åt och hur mycket du har kvar i lager.

Bordsbeställningar med HiOrder

Med HiOrder kan kunderna genomföra beställningen själva vid bordet. Beställningen skickas till skärmen i köket eller till skrivaren så att man kan ta tag i den direkt. Med HiOrder kan du spara in på personalkostnader, men också låta kunderna betala själva, med en kassakopplad kortterminal. Detta blir smidigare för både dig och dina kunder.

Väntelista

När ditt café är fullbokat kan du skapa en väntelista för att inte tappa kunder. Du kan administrera detta på din mobila enhet, och kan informera när nästa bord blir ledigt. Det blir lättare att hantera kundflödet och maximera beläggningen på ditt café.

Lägg order vid bordet

Ge din restaurang en ungdomlig atmosfär och placera en surfplatta på varje bord. Kunderna beställer själva med hjälp av en surfplatta.

Man kan också välja olika språk när du beställer.

Använd HIOSCREEN för köksordrarna

Köksskärmen kan ersätta din köksskrivare och du blir ännu mer effektiv. Inga bongar försvinner. Du tar emot ordern direkt på skärmen och kan börja förbereda ordern direkt. Skärmen visar tydligt vilken status dina rätter har och du ändrar statusen själv genom att flytta rätten på skärmen. 

Statistik och datainsamling

HIOPOS har tillgång till statistik, inklusive ditt cafées säljsiffror i realtid. Analysera och se över dina data från både Android- och iOS-enheter. Med tabeller, grafer och interaktiv grafik blir det lättare att ta väl avvägda beslut.

Med appen “HiOffice” kan du administrera ditt café på distans. Du kan till exempel lägga upp artiklar, ändra priser, göra inköp, ta fram statistik och granska dagens försäljning. All din data är centraliserad och lättillgänglig.

Samla ihop all data från dina kassor

HiOffice är en webbapplikation där du på distans kan lägga upp artiklar, ändra priser, göra inköp, ta fram statistik och se dina kassavslut.

Dela på notan.

Hantera menyer.

Hantera recept, storlekar och 

icon-tarifas-sala

Tilldela prisbild beroende på plats/rum.

Hantera bord med Hiorder.

Anslutningar mellan skrivare och köksskärmarna.

Hantera allergener.

Få ut statistik från allt på
valfri enhet.

Centraliserad hantering av
alla POS enheter.

Säker förvaring i molnet.

Dela på notan.

Hantera menyer.

Hantera recept och storlekar.

Tilldela prisbild beroende på plats/rum.

Hantera bord med Hiorder.

Anslutningar mellan skrivare och köksskärmarna.

Hantera allergener.

Få ut statistik från allt på valfri enhet.

Centraliserad hantering av alla POS enheter.

Säker förvaring i molnet.

Support

SUPPORTSIDAN

Välj ditt kassasystem och skriv in det du letar efter.

Hittar du inte det du söker?

Kontakta oss om du inte hittar svaret på dina frågor, behöver rådgivning eller vill boka demo. Vi hjälper dig gärna!

E-post

support@icgnordic.se
info@icgnordic.se

Telefon

Växel: 08-4090 4090
Stockholm: 0733-509029
Borås: 0733-509063

Hem
Support
Kontakt